Απαισιόδοξοι οι εκπαιδευτικοί για τις αλλαγές στην παιδεία

Οι εκπαιδευτικοί παρουσιάζονται απαισιόδοξοι τόσο για το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων όσο και για τις συγχωνεύσεις Πανεπιστημίων και ΤΕΙ

Αντικειμενικό αλλά όχι δίκαιο θεωρούν στην πλειονότητα τους οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ενώ εκφράζουν επιφυλάξεις για το αν θα ωφελήσουν την ανώτατη εκπαίδευση οι συγχωνεύσεις Πανεπιστημίων και ΤΕΙ.

Επίσης σε ποσοστό 79% απαντούν ότι νιώθουν απαισιοδοξία από τις αλλαγές στην παιδεία που προετοιμάζονται από τις εκάστοτε κυβερνήσεις τα τελευταία χρόνια.

Συνολικά τα σημαντικότερα προβλήματα που αναγνωρίζουν σήμερα οι εκπαιδευτικοί στον χώρο της παιδείας είναι η έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού 71 % η υποχρηματοδότηση η έλλειψη αξιολόγησης και οι ελλιπείς υποδομές.

Ακόμη το 97% απαντά ότι οι κυβερνήσεις στην Ελλάδα ασχολούνται με τα προβλήματα της νεολαίας καθόλου ή λιγότερο από όσο πρέπει, όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα πανελλαδικής έρευνας της Global Link για την εταιρεία Boussias Communications ενόψει της απονομής των Education Leaders Awards 2018. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 1.248 εκπαιδευτικούς δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων 29 από την Αθήνα 16 από τη Μακεδονία 14 από τη Θεσσαλονίκη 7 από την Πελοπόννησο.

πηγή: protothema.gr