Η Sony θεωρεί πως ήρθε το τέλος για τις φορητές παιχνιδομηχανές (pic)

 

«Η συσκευή της Nintendo είναι υβριδική (σ.σ. χρησιμοποιείται ως φορητή αλλά και ως σταθερή, συνδεδεμένη με την τηλεόραση), και αυτή είναι μία διαφορετική προσέγγιση και στρατηγική», επεσήμανε σε συνέντευξή του στο πλαίσιο της Έκθεσης Παιχνιδιών του Τόκιο. «Δεν είναι κάτι που βλέπουμε σαν μεγάλη ευκαιρία για εμάς» είπε αναφερόμενος στις αγορές εκτός Ασίας και Ιαπωνίας, όπου η Sony εξακολουθεί να πουλά τη φορητή συσκευή της, PlayStation Vita.

Ο τωρινός στόχος της Sony είναι η παραγωγή περισσότερων προϊόντων και υπηρεσιών για το σαλόνι του καταναλωτή, που δεν σχετίζονται απαραίτητα με το gaming, όπως ψυχαγωγία με εικονική πραγματικότητα, τηλεοπτικές σειρές και μουσική. Η συσκευή-κλειδί για όλα αυτά είναι η παιχνιδομηχανή PlayStation 4.

Αν και η εταιρεία πουλάει φορητές παιχνιδομηχανές από το 2004, έχει μείνει πίσω στις εξελίξεις και δεν ανακοίνωσε κάτι νέο για το PS Vita στην έκθεση του Τόκιο. Από τότε που ανέλαβε το τιμόνι της ο διευθύνων σύμβουλος Καζούο Χιράι, η Sony ακολουθεί τη στρατηγική της μεγαλύτερης έμφασης σε λιγότερα προϊόντα.

«Αυτό που καταλάβαμε από το Vita είναι ότι εκτός Ιαπωνίας και Ασίας η ζήτηση δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη», ανέφερε ο Χάουζ. «Η στροφή προς τα smartphones ως συσκευές-κλειδιά που έχει κάποιος πάντα μαζί του, ήταν ο καθοριστικός παράγοντας».

Ο Χάουζ θεωρεί ότι τα smartphones θα είναι σύντομα η βασική πλατφόρμα φορητού gaming για τον περισσότερο κόσμο. Γι αυτό και η Sony πέρυσι δημιούργησε το δικό της στούντιο, τη FordwardWorks για την ανάπτυξη παιχνιδιών για κινητά.

Η Nintendo, από την πλευρά της, κυκλοφόρησε την παιχνιδομηχανή Switch τον περασμένο Μάρτιο θεωρώντας ότι υπάρχει περιθώριο κέρδους στις υβριδικές συσκευές, που επιτρέπουν σε κάποιον να παίζει ένα παιχνίδι στο σαλόνι του ή στο δρόμο. Μέχρι στιγμής η κίνησή της θεωρείται επιτυχημένη, με τις πωλήσεις του Switch να έχουν προσθέσει περίπου 21 δισ. δολάρια στην αξία της εταιρείας.

Οι μετοχές της Sony φέτος ανέβηκαν 25%, ενώ της Nintendo εκτοξεύθηκαν με 64%. Πάντως ο Χάουζ δεν θεωρεί ότι το Switch έχει επηρεάσει τις πωλήσεις της Sony σε συσκευές ή παιχνίδια. «Η Nintendo έχει τη δική της στρατηγική κι εμείς τη δική μας. Παραμένουμε συγκεντρωμένοι σε μια υψηλά συνδεδεμένη εμπειρία gaming, που εμπλουτίζεται με διαφορετικές εμπειρίες ψυχαγωγίας προκειμένου να φτάνουμε σε περισσότερους ανθρώπους μέσω της μεγάλης οθόνης στο σαλόνι τους».

 

Πηγή: gazzetta.gr