Τουρκία: Σε φιλοκυβερνητικό επιχειρηματία πουλήθηκαν η Hurriyet και το CNN Turk

Σε φιλοκυβερνητικό επιχειρηματία πουλήθηκε ο όμιλος Dogan Media στην Τουρκία, έναντι 1,25 δισ. δολαρίων.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τουρκικού Τύπου που επικαλούνται πηγές, ο όμιλος Dogan Media, ο οποίος περιλαμβάνει τις εφημερίδες Hurriyet, Posta, Fanatik και τα κανάλια τηλεόρασης Kanal D και CNN Turk, πουλήθηκε στον επιχειρηματία Erdogan Demiroren.

Ο εν λόγω επιχειρηματίας, ο οποίος διαθέτει επίσης την ενεργειακή εταιρεία Milangaz, το εμπορικό κέντρο Demiroren Istiklal στην Κωνσταντινούπολη, ενώ είναι ακόμη πρόεδρος της τουρκικής ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας, αγόρασε τις εφημερίδες της αντιπολίτευσης Milliyet και Vatan το 2011 και σιγά-σιγά άρχισε να αφαιρεί από το περιεχόμενό τους οτιδήποτε στο οποίο θα μπορούσε να είναι εναντίον της κυβέρνησης.

Ωστόσο, τα δημοσιεύματα του τουρκικού Τύπου αναφέρουν ότι ενδέχεται να υπάρχουν άλλες πηγές από τις οποίες να προήλθαν τα κεφάλαια για την αγορά του Dogan Media Group.

 

πηγή:capital.gr